06 October, 2008

Salam Aidifitri buat semua



bismillahirrahmanirrahim..

alhamdulillah pada tahun ini masih lagi diberi kesempatan untuk menyambut hari kemenangan yang dinantikan oleh setiap muslim..


dikesempatan yang ada ini, saya ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin kepada semua yang mengenali diri ini tak kiralah secara sengaja atau tidak..kot2 yang terkadang tak perasan tengah jalan ke or terbuat tak nampak ke..ampun maaf dipinta..tersilap kata, tersalah bicara, terganggu kerja..mintak maap ye..bulan Syawal yang mulia ini marilah kita memuhasabahkan diri kita supaya ada sedikit anjakan paradigma untuk saling bermaafan antara satu sama lain.


kepada yang pernah sengaja atau tidak sengaja menyinggah ke blog yang tak seberapa ini, mohon maaf andai ada tidak bertegur sapa atau tidak sempat untuk mengenali anda atau pernah menyinggung perasaan menerusi kata2 or tulisan ini..mohon seribu kemaafan..


Minal Eid Wal Faizin..kullu 'amin wa antum bikhair..insyaAllah


Moga tirai madrasah Ramadhan yang berlabuh tidak turut menutup berkat Syawal yang menyinar ini..kekalkan tarbiah Ramadhan..moga hari ini lebih baik daripada sebelumnya dan hari esok lebih baik daripada hari ini..barakallahu fikum=)

0 comments:

Post a Comment