07 October, 2009

Aku Ingin Berubah




Berubah
Album : Masa Muda
Munsyid : edCoustic
http://liriknasyid.com


Berubahkah aku hanya bila ada sesuatu
Terus aku pulang pada sikap sebelum kuberubah
Hanya sekedar sesuatu tak berapa lamapun itu
Jarang kuterendap dalam sikap dimana kuberubah

Reff :
Tuhan aku hanya manusia
Mudah berubah lagi dalam sekejap
Tuhan aku ingin berubah
Dan kubertahan dalam perubahanku


Apa erti BERUBAH buatku?

Berubahkah aku?

................................................................

no answer!


Aku tujukan lagu ini khas buat diriku yang sering terumbang - ambing, yang hilang arah tujuannya, yang tenggelam timbul dan masih belum menemui titik noktah hidup. Moga masih ada peluang untukku berubah. Juga buat yang senasib denganku, terimalah lagu ini. Hayatilah..anda mungkin menitiskan air mata.

Berubahkah aku..hanya bila ada sesuatu (sangat TERKESAN!)


2 comments:

Wida' said...

slm sejuta kali sayang..
nti..ana pun nak berubah jugak~

TAPI


tak tau nak mula dari mana...

Pimpin kami Ya Rabb..(T.T)

Durratul Akhyar said...

wsalam..

syukran ats ziarah..

jom! meh kte berubah!

berubahkah aku hanya bila ada sesuatu~

Post a Comment