21 August, 2008

Cerita Hari Ini






Bismillahirrahmanirrahim..




Alhamdulillah pada hari ini masih lagi mengecapi 2 nikmat utama iaitu nikmat Iman dan Islam


Maapkan saya andai entry kali ini tidak memuaskan hati semua orang. Nampaknya saya terpaksa mengabaikan blog ini buat sementara waktu akibat ketidakstabilan kesihatan. Diharap kalian dapat mendoakan kesihatan saya supaya kembali kepada sedia kala. Doa kalian amatlah diharapkan supaya saya kembali berjuang di dunia realiti mahupun di alam maya. Sebenarnya saya nak ceritakan tentang charity yang saya lalui 3 hari yang lepas tapi akibat kesihatan dan waktu yang tidak mengizinkan, nampaknya saya tidak dapat meneruskan niat tersebut. dan saya harapkan semoga diri saya ini dapat meneruskan kehidupan dengan sihat walafiat. Akhirul kalam, kalau ada silap dan salah, saya mohon maaf seribu kemaafan.


Doa kalian akan sentiasa mengiringi hidupku. INSYAALLAH


2205pm; 21 Ogos 2008; Lab ICT USIM

0 comments:

Post a Comment