30 August, 2008

tag kembali lg

bismilllahirrahmanirrahim

alhamdulillah arini masih lagi merasai 2 nikmat utama iaitu nikmat Iman & Islam

sedang saya meronda - ronda menziarahi blog sahabat sahabiah, tetiba terjumpa satu tugasan utk saya. Sungguh, tidak perasan pada mulanya. InsyaAllah arini saya akan menyelesaikan tugasan tersebut dengan sebaiknya. Thanx to Ainul Arina (sohibati) coz bagi tugasan secara senyap - senyap.hehe=p


1. nama-nama timangan oleh org tersayang.
em..kalo parent sy, dia akan panggil along. adik2 saya panggil akak @ along. Kawan2 usim sy panggil adah. Kalo junior and kawan2 rapat sy panggil saya ad or saad or saadah tp sume tu atas kebiasaan diri sendiri. Ada sorang ust sy ni ms kt tamhidi dulu panggil saya maa qiimatud dunia biduunis saadah (tidak ternilai di dunia ini tanpa kebahagiaan). haih~..nama timangankah itu? adakah saya menjawap soalan?=p

2. anda seorang yang...
agak keras kepala, sensitip, suka menolong orang lain, suka buat hal sendiri, leadership,garang pun bole tahan la, serius ikut KTM (keadaan, tempat dan masa) n sentiasa concentrate dalam sesuatu kerja. Ni dari pandangan saya sendirila, kalo antum nak tambah lagi pun boleh. Kalo yg baru first time jumpa saya, jangan judge terlalu cepat siapa diri ini tapi dalami dulu diri saya sebelum anda judge saya

3. insan teristimewa. describe apa yg membuatkan die terlalu istimewa di mata anda.
sahabat sahabiah saya yang sentiasa mendorong saya ke jalan amal makruf dan nahi munkar, yang membantu saya di dalam kesusahan, yang menyedarkan diri saya dari kesilapan..mereka inilah yang bertakhta di hati saya. Saya perlukan dorongan, teguran dan nasihat daripada mereka ini kerana saya tahu saya tidak mampu untuk melalui liku - liku kehidupan ini berseorangan. Juga, tidak dilupakan ummi wa abi yg byk berkorban utk saya serta keluarga..anda juga adalah insan teristimewa yg bertakhta di hati saya bukan di mata sahaja.

4. makanan favourite anda
Koey Teow Kungfu, Koey Teow Sup, Char Koey Teow, murtabak, nasi goreng pattaya dan semua makanan yg ada sup dan tidak terlalu pedas sebab saya tak tahan pedas

5. favourite color
Ungu, biru laut dan hijau muda

6. favourite song
of coursela nasyid tapi depend pada mesej yang disampaikan. saya suka lagu yang banyak mengingati akan dosa2 lalu dan yang meningkatkan motivasi diri seperti nasuha (mestica), mentari hidup (haikal), taubat seorang hamba (irsyadee & hafiz), azab Illahi (irsyadee), tafakur (diwani) dan banyak lagi. Walaupun banyak lagu2 yang lama tapi yg itulah yg menepati citarasa saya. Saya kurang mendengar lagu2 yg banyak kepada cinta manusia coz lagu tu tak dapat nak menjiwai diri saya dan saya rasakan mcm xde yg menarik pun pada lagu yg mcm tu. ini pada pandangan saya la.

7. sikap yg membuatkan anda stress
menangguh kerja dan stadi.huhu..i'm going to improve myself..

8. 3 bende yg mesti ade dalam handbag anda
Telefon bimbit, handsfree dan dompet saya

9. kali terakhir anda menangis beriya-iya..kenapa??
takdela menangis beriya - iya sangat tapi saya dah berjanji pada diri saya sendiri saya hanya akan menangis apabila mengingati dosa - dosa saya yg lalu. Bukan semurah air mata utk menangis kerana kekecewaan atau sebagainya..

10. tag 5 org yg len
syaima, ukhti miza, fisha, syazana and ukhti ain

0 comments:

Post a Comment