06 June, 2009

Lunch Bersama Family


Alhamdulillah arini dapat makan bersama adik2 tercinta walaupun tanpa ummi n abi. Mulanya kenyang nak makan coz sebelum tu dah breakfast. Perutku tak mampu nak isi lagi tapi bila dah tengok adik2 ni berebut2 makan, jadi selera plak tetiba. Seronoknya..dah lama x makan macam ni!



Menu Hari Ini....



ikan bawal masak kicap





ikan bawal masak merah





sayur kobis air



Menu yang simple saje tp berebut tu memang seronok..memang laris la..tengokla sape masak (^_~)



Kanak-Kanak Riang Seronok Makan..











Hampir Selessai Makan...










Alhamdulillah..ni rezeki kita hari ini. Sedihnya, esok dah x dapat makan bersama dah. Sama2 kita mensyukuri nikmat ini wahai adik2ku!






3 comments:

Mima said...

wah...semuanya kakak yang masak ke? lain kali boleh la import ye tolong masak kat umah saya lak... he he

Ainul Arina Madhiah said...

salam ad

wa.. lama tak nampak muka adik-adik ang.. kirim salam kat depa nnti yer. sekali ngan mak ayah sumer.
^_^ doakan aku sama tau~

Durratul Akhyar said...

to mima:

sure pnye..sy no hal nk masak umah madam..takut kang madam makan smpai menjilat jari..hehe(^_~)


to Ainul Arina Madhiah:

wsalam..hehe..insyaAllah..nnti aku upload bebyk lg gambo adik2 aku wat tatapan ag..sume dh beso skang ni..insyaAllah..

k..gudluck..nnti nk blk mesia bitau ek(^_~)

Post a Comment